redakcja@top25snuff.com
gg: 5100723
fbde5237d004e87f1b284f362bfe6a35.jpg

Szczegóły recenzji

D Doppelaroma
Poschl Tabak GmbH & Co. KG
by Administrator     Wrzesień 24, 2009    
(Updated: Marzec 23, 2012)
Ocena ogólna 

4.9
Ocena smaku 

5.0
Ocena opakowania 

4.5

D Doppelaroma

Na wstępie pragnę powiedzieć że jest to mój pierwszy schmalzler więc proszę o wyrozumiałość, w razie gdybym pisał głupoty... :p

Tabaka którą dzisiaj dostałem, i dopiero się z nią oswajam, ale już teraz mogę powiedzieć że jestem w 100% zadowolony z zakupu tego specyfiku, po prostu ma coś w sobie że tak powiem. ;)

Tabaka:
Sypię i co widzę ? Grubo zmielona, czarna, ociekająca wodą tabaka. Wydaje się wręcz ciężka że tak powiem... Niuch niuch, co czuję ? Na pierwszym planie tytoń, (o prawie identycznym smaku jak ten w Klostermischung'u od Bernarda), a więc to ten cały schmalzler'owy tytoń, pomyślałem przy pierwszym kontakcie z tą tabaką. (Jak już wspomniałem jestem zielony w schmalzler'ach, więc przepraszam za ten durny opis tytoniu - nie linczujcie mnie za to. :D)
Poza tytoniem, czuć też coś takiego jak: - Banan w czekoladzie ! No kurcze, banan w niemieckiej tabace - ewenement. Ale jaki banan, nie tam taki jak morela w "gawciu", lecz wyrazisty smak który gości w naszym nosie przez długi czas. Jednym słowem - pycha !
Do tego banan jest wspomagany przez czekoladę która idealnie dopełnia całość.

I jeszcze jedna rzecz... Tabaka lubi 'połaskotać' nasze nozdrza - a ja uwielbiam to uczucie. ;D

Może też (jak to mówi Nitzo) "kaflować" nos przy zbyt dużej szczypcie - ale "Oj tam oj tam" że tak powiem.

Tabakiera:
Papierowa saszetka, można powiedzieć że to "szajs" ale przy takim opakowaniu mamy większą pewność że tabaka nie będzie zwietrzała. Ciekawi mnie jedna rzecz, czemu na opakowaniu widnieje pan zażywający w sposób "angielski", a zawartość jest według receptury bawarskiej... Ciekawe.
Ogólnie myślę że to nie wada że tabaka jest w saszetce, przecież od czego są rogi, i puste pudełka.